Grup ÇALIŞKAN
Okulumuzda yapılan Swot analizi
sonuçları incelendiğinde okulda teknoloji kullanımı konusunda öğrencilerin
teknoloji kullanım bilgi ve becerileri ile okulun teknolojik donanımının güçlü
yanlar olarak ortaya çıktığı tespit edildi. Buna karşın okulumuz
öğretmenlerinin bir bölümünün derslerde teknoloji kullanımı konusunda
yeterli bilgiye sahip olmadığı ve
teknoloji kullanımına mesafeli durduğu tespit edilmiştir. Okulumuzun teknoloji
planı hazırlanırken tespit edilen bu zayıf yönümüzün güçlendirilmesine yönelik
çalışmalar planlanmasına karar verilmiştir.
TEKNOLOJİ PLANI
KONU
|
Sınıflarda teknoloji kullanmanın faydalarının Öğretmenlerce fark
edilmesini ve öğretmenlerin teknolojik materyali kullanma bilgi,beceri
düzeylerinin arttırılması.
|
AMAÇ
|
Okuldaki teknoloji tabanlı eğitimin uygulanabilirlik düzeyinin
arttırılması.
|
SÜREÇ
|
24 hafta
|
YÖNTEM
|
Bilgilendirme Toplantıları
Seminer- Kurs
Uygulama çalışmaları
|
YER
|
BT sınıfları
Derslikler (Etkileşimli tahta olmalı)
|
KAYNAK
|
Okul donanımları
Okul personeli
Öğrenciler
BT formatörleri
İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri
|
SORUMLULUK
|
Okul Müdürü
İlçe MEM Şube Müdürü
İl MEM
|
GRUP ÜYELERİ : Devrim TÜRKŞEN, Umut ÖZDEMİR, Ahmet ATİK
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder